ورکشاپ تخصصی طراحی پلان
ورکشاپ تخصصی طراحی پلان
امتیاز 5.00 از 5 امتیاز 10 مشتری
۳,۹۰۰,۰۰۰ تومان
مخاطب: دانشجویان و فارغالتحصیلان رشته معماری و عمران
مدرس: امیر راد (مدیر سایت رادآرشیتکت)
مدت زمان ورکشاپ: 8 ساعت آموزش ویدئویی
فرمت: MP4 قابل پخش روی تمامی دستگاهها




سلام استاد. باید اعتراف کنم که وبسایت خیلی خوبی دارید. من خیلی برای آموزش معماری جستجو کردم و به جرات میتونم بگم سایت شما برای آموزش معماری بهترینه. من قبلا در دوره رایگان سایت شما شرکت کرده بودم و خیلی چیزها یاد گرفتم. درباره این ورکشاپ قبل از هر چیز میخوام بگم به نظرم ارزش این آموزش خیلی بیشتر از مبلغی هست که گذاشتید. این رو برای دوستانی میگم که برای خرید این آموزش تردید دارن. منی که تاحالا بیشتر از 10میلیون تومان برای پکیج های معماری سایر اساتید هزینه کردم با اطمینان میگم که این ورکشاپ عالی هست و در خریدش شک نکنید.
ولی حتما همونطور که استاد در ابتدای ورکشاپ توصیه کردند حتما اول تمرین ورکشاپ رو انجام بدید بعد آموزش رو ببینید تا متوجه بشید که یک پلان حرفه ای چطور بوجود میاد.وقتی ورکشاپ طراحی پلان رو تهیه کردم و طبق توصیه استاد سعی کردم تمرین رو انجام بدم تازه متوجه شدم که هیچی از طراحی معماری نمیدونم. راستش خیلی گیج شده بودم چون با اینکه فوق لیسانس معماری دارم ولی تا حالا هیچ پروژه واقعی رو طراحی نکرده بودم. با اینکه فکر میکردم کار ساده ای باید باشه ولی اصلااینطور نبود. وقتی دیدم مهندس راد چطور این پروژه رو طراحی کرد سرم سوت کشید. چقدر ساده و حرفه ای و عالی طراحی کردید استاد. وقتی همه قسمت ها رو دیدم طراحی شما رو گذاشته بودم جلوم و چند ساعت فقط نگاش کردم و به این فکر میکردم که پلان خوب و حرفه ای به این میگن. اینکه تمام مراحل طراحی پلان رو توضیح داده بودید عالی بود. واقعا استفاده کردم از این آموزش کاربردی و عالی. ممنون از شما استاد گرانقدر
ممنون از لطف و محبت شما. بسیار خوشحالم که آموزشهای سایت رادآرشیتکت برای شما و سایر دوستان و اعضای سایت مفید بوده است.
پیروز باشید؛
من از یه شهر کوچیکم و دسترسی به کلاس حضوری برام سخت بود. این ورکشاپ کمک کرد توی خونه و با لپتاپم بتونم طراحی پلان واقعی رو حرفهای یاد بگیرم. قبلا چند تا دوره شرکت کرده بودم ولی قط تئوری بود. اما آموزش های مهندس راد واقعا حرفه ای و عالی هستن. خیلی خوشحالم که شرکت کردم. خیلی دوست دارم بتونم زودتر دوره مسترکلاس طراحی پلان رو هم بخرم.
آموزشها بسیار منظم و کاربردی بودند. مدرس با تسلط کامل، فرآیند طراحی را از مرحله ایدهپردازی تا تهیه نقشههای اجرایی بهصورت عملی توضیح داد. من خودم مهندس پروژه هستم و این دوره رو پیشنهاد میکنم به تمام همکارانم. با تشکر از سایت خیلی خوب رادآرشیتکت
این ورکشاپ همون چیزیه که همیشه دنبالش بودم! از صفر تا صد رو بدون حاشیه و الکیگویی آموزش دادن. پروژهمحور بودنش باعث شد همه چی رو سریع یاد بگیرم. مرسی بابت این آموزش خفن 💪
با سلام. ممنون از محبت شما.
من ترم ۴ معماریام و قبل از این ورکشاپ اصلاً نمیدونستم از کجا شروع کنم به طراحی یه پلان واقعی! این آموزش انقدر ساده و روان بود که حتی وسط ورکشاپ، پروژه دانشگاه رو هم طراحی کردم. عالی بود 😍