مَسترکلاس طراحی معماری
مَسترکلاس طراحی معماری
امتیاز 4.91 از 5 امتیاز 44 مشتری
۱۹,۹۰۰,۰۰۰ تومان
آموزش صفر تا صد طراحی ساختمانهای مسکونی
پلان، نما، طراحی داخلی، سازه، تأسیسات و…
آموزش تمام ضوابط و مقررات ملی
آموزش کاربردی و پروژهمحور ویژه بازارکار
دسترسی مادامالعمر + پشتیبانی حرفهای

سلام وقت بخیر و خسته نباشید، ضمن تشکر از شما،در این دوره آیا برای اجرا هم آموزش داده میشه، یعنی صرفا طراحی اصولی هست یا طوری آموزش داده میشه که بشه در واقعیت پلان ها رو خودمون اجرا کنیم؟ اگه توی دوره شرکت کنیم می تونیم طوری پلان ساختمان طراحی میکنیم که از روی نقشه های ما ساختمان رو بسازند، با توجه به اینکه فرمودین فاز ۲ و دیتیل در این دوره نیست بنابراین به چه صورت بدون فاز ۲ و دیتیل ساختمان رو میسازند؟ تشکر از شما
سلام. وقتبخیر؛
در این دوره تمرکز ما روی طراحی اجرایی ساختمانهای مسکونی است و در حین دوره نکات اجرایی زیادی هم آموزش داده میشود ولی این دوره در مورد اجرا یا مهارتهای کارگاهی ساختمان نیست. ساخت و اجرای ساختمانها و آپارتمانهای مسکونی معمولی احتیاجی به نقشههای فاز دو معماری ندارد. فاز دو کردن نقشههای معماری بیشتر یک کار نرمافزاری است و یک نقشهکش مسلط به فاز دو به راحتی میتواند نقشههای فاز یک معماری را به فاز دو تبدیل کند. البته در این دوره با جزئیات مربوط به اجرا آشنا خواهید شد و پلانهای معماری را کاملا با رعایت ضوابط و نکات اجرایی طراحی خواهیم کرد، اما به موضوع فاز دو کردن نقشههای معماری در این دوره نمیپردازیم.
سلام من رشته دانشگاهی ام مدیریت بود ولی از اول علاقم معماری بوده و متاسفانه نتونستم آمورش تئوری و عملی اونو ب وقتش ببینم الان دوره ی مکس شرکت کردم و همزمان کارآموزی اجرا و ساخت و ساز میرم در یک شرکت معماری و در اجرا حضور دارم نه نقشه ها رو میشناسم هنوز نه اسم و اصطلاحات رو دنبال همچنین دوره ای بودم ک به سمت مکس کشیده شدم به صورت پروژه محور دارن باهامون کار مکنن نظر شما چیه منم میتونم یک معمار باشم ک روم حساب باز کنن ؟اعتماد ب نفس کسی ک معماری خونده از همکارانم خیلی زیاد تره و روم نمیشه بگم من معماری نخوندم مرسی ک راهنمایی میکنید
سلام. وقتبخیر؛ قبل از هر چیز بابت علاقه شما به طراحی معماری و اینکه تصمیم دارید این موضوع را به شکل حرفهای و از پایه یاد بگیرید، تبریک میگویم. در این دوره بهشکل کاملا حرفهای و پروژهمحور به آموزش طراحی انواع ساختمانهای مسکونی میپردازیم. اگر با اصطلاحات، مفاهیم اولیه و مبانی طراحی، ضوابط و مقررات و… آشنایی ندارید، اصلا نگران نباشید. در این دوره علاوه بر ضوابط و مقررات ساختمان، با اصول و مفاهیم پایه معماری که بسیار مهم و مبنای طراحی معماری هستند، بهشکل کامل آشنا خواهید شد. برای شرکت در دوره مسترکلاس معماری توانایی کارکردن با اتوکد دوبعدی کافی است. اگر به شکل کامل به اتوکد مسلط نیستید، توصیه میکنم حتما برای یادگیری این نرمافزار هم وقت اختصاص دهید. درصورت تمایل میتوانید پکیج آموزش اتوکد را هم از سایت تهیه و یادگیری حرفهای اتوکد را شروع کنید.
سلام خدمت استاد عزیز ممنوم از اینکه وقت گذاشتید و کار بنده را بررسی کردید. دوره مسترکلاس معماری را تهیه کردم و حتما با آن پیش خواهم رفت. مشکل در سیرکولاسیون فضاها و ورودی مواردی هستند که همیشه با آنها درگیر هستم .این دو موضوع در حقیقت خوره های مغز من هستند و هرگاه که نیاز به طراحی یک پلان دارم به شدت با اینها درگیر هستم . از شما هم تشکر کنم که در بین صدها سایت آموزش معماری تنها مدرسی هستید که آموزش درست و کاربردی ارائه می کنید .در یک کلام آدم را از سر در گمی خلاص میکنید.
باسلام و احترام اگراینطورباشه ک شما میگید خیلی هم خوبه
سلام و عرض ادب جناب مهندس راد. بزرگترین سئوال بنده اینه که آیا فقط با یادگرفتن این پکیج، امکان گرفتن کار و اخذ دستمزد (بدون داشتن مجوزهای معمول و مهر و امضا نظام مهندسی) وجود داره ؟ چون بنده مدرک کاردانی ساختمان دارم و همونطور که میدونید اصلا معتبر نیست. البته همه فنون اجرا رو در حدود 14 سال سابقه کارم یاد گرفتم. از جمله نقشه برداری با توتال استیشن و ترسیم نقشه با revit و autocad و. . . اما الان میخوام با خرید بسته شما برم تو این فیلد کاری. پس یک بار دیگه میپرسم آیا نیاز به مهر و امضا نظام ندارم ؟
سلام دوست عزیز؛
برای طراحی نقشه های اجرایی ساختمانهای مسکونی هیچ احتیاجی به داشتن حق امضای نظام مهندسی ندارید.
بسیاری از مهندسینی که سالهاست مشغول فعالیت در زمینه ساختمان و طراحی و ساخت پروژههای اجرایی هستند، دارای حق امضای نظام مهندسی نیستند. حتی تعداد بسیار زیادی از این افراد رشته تخصصیشان معماری نیست! اما چون توانایی انجام کار را دارند هم در شرکتهای مهندسین مشاور مشغول طراحی هستند و هم پروژهها شخصی بسیار زیادی را انجام میدهند و هیچ مانعی از این بابت نیست.
ضمن اینکه همانطور که میدانید برای شرکت در آزمونهای نظاممهندسی حداقل باید سه سال از تاریخ اخد مدرک لیسانس گذشته باشد تا فرد اجازه شرکت در آزمون را داشته باشد و اگر نتواند نمره قبولی را کسب کند باید یکسال تا دوره بعدی آزمون صبر کند. طبیعتا در این سه یا چهار سال بعد از اخذ مدرک فرد نمیتواند بیکار بنشیند و خودش را محدود به اخذ حق امضای نظاممهندسی کند! حتی افراد زیادی هستند که در دوران دانشجویی، نقشههای پروژههای اجرایی را طراحی میکنند و از این راه درآمدهای بسیار خوبی هم دارند.
بنابراین اگر توانایی طراحی به صورت حرفهای را داشته باشید با خیال راحت و بدون کوچکترین مشکلی میتوانید پروژههای اجرایی را طراحی کنید و از این راه درآمدهای قابلتوجهی هم داشته باشید.
تنها نکته مهم این است که علاوه بر ضوابط و مقررات، به اصول و ترفندهای طراحی ساختمانهای مسکونی کاملا مسلط باشید. در دوره مسترکلاس طراحی معماری تمام چیزهایی که برای فعالیت بهعنوان یک معمار و آرشیتکت حرفهای نیاز دارید به شما آموزش داده میشود. به گونهای که پس از پایان دوره بهراحتی میتوانید انواع ساختمانهای مسکونی را خیلی بهتر و حرفهایتر از کسانی که سالها در این زمینه سابقه کار دارند، طراحی کنید. در نتیجه با قاطعیت میگویم که این دوره همانچیزی است که به آن نیاز دارید و میتوانید با خیال راحت در این دوره ثبتنام کنید.
موفق باشید؛
سلام جناب مهندس. من ضوابط رو بلدم ولی توی برخی از جاها از نظر ترسیم فنی و اصول پایه طراحی پلان ضعیفم. من میخوام بدونم توی این دوره در مورد پله و طراحی پارکینگ هم صحبت میشه یا نه. سپاس از پاسخگویی و پشتیبانی تون
سلام. با توجه به توضیحی که فرمودید حتما توصیه میکنم دوره مسترکلاس طراحی معماری را تهیه کنید و تمام جلسات را با دقت ببینید. در این دوره علاوه بر تمام ضوابط و مقررات، در بخشهای مجزا درباره نحوه طراحی و همچنین تکنیکها و ریزهکاریهای طراحی بخشهای مختلف پلان ساختمان به طور کامل و عملی توضیح داده شده است که میتواند برای شما بسیار مفید باشد. طراحی انواع پله و آسانسور و حالتهای مختلف طراحی پارکینگ و طراحی انواع رمپهای پارکینگ هم به طور کامل در این دوره آموزش داده میشود.
سلام استاد بزرگوار من در چالش شما شرکت کردم و طرحی را براتون ارسال می کنم. قبلا آموزش طراحی با اتوکد شما را دیده ام و نکات منحصر به فردی را یاد گرفتم که در کار اجرا خیلی به دردم خورد و تصمیم گرفتم دوره مسترکلاس طراحی معماری را هم تهیه کنم. باید اعتراف کنم مطالب این دوره خیلی فراتر از حد انتظارم و بی نظیربود. افتخار میکنم که به عنوان شاگرد در خدمت شما باشم. با آرزوی موفقیت برای شما.
سلام.وقت بخیراقای مهندس.ممنون بابت آموزشهای عالیتون. من قبلا دوره اتوکد رو از سایتتون تهیه کردم و عالی بود. الان میخوام این دوره رو تهیه کنم. میشه درباره دوره مستر کلاس طراحی توضیح بدید, لطفا راهنمایی بفرمایید.متشکرم
سلام. وقت شما هم بخیر؛ از لطفا و محبت شما بسیار ممنونم.
در دوره مسترکلاس معماری علاوه بر آموزش کامل ضوابط و مقررات ساختمان، از صفر تا صد طراحی ساختمانهای مسکونی را بههمراه نکات اجرایی و ترفندهای طراحی به شکل عملی و پروژهمحور یاد خواهید گرفت. امیدوارم از این دوره هم نهایت استفاده را ببرید.
سلام من اطلاعات زیادی از معماری ندارم. رشته ام برق بوده ولی به کار معماری و طراحی پلان علاقه مندم. آیا این دوره بدردم میخوره؟ یعنی بعد از این دوره میتونم پلان ساختمون طراحی کنم؟
سلام. وقتبخیر؛
تمرکز این دوره روی طراحی ساختمانهای مسکونی است. درواقع میتوان گفت هدف اصلی این دوره این است که شما علاوه بر تسلط کامل بر مفاهیم اولیه و ضوابط و مقررات مورد نیاز بتوانید پلان ساختمانهای مسکونی را به شکل حرفهای طراحی کنید.
سلام آقای مهندس خسته نباشید خیلی ممنون بابت دوره مسترکلاس معماری. خیلیییی مفید و جامع مطالب رو توضیح میدید و من به شخصه خوشحالم ازاینکه همچین اطلاعات مفید و کاربردی رو یادگرفتم. خیلی وقت بود دنبال یادگیری یه همچین مباحث اجرایی میگشتم خیلییییی ممنون سلامت و برقرار باشید.