مَسترکلاس طراحی معماری
مَسترکلاس طراحی معماری
امتیاز 4.91 از 5 امتیاز 44 مشتری
۱۹,۹۰۰,۰۰۰ تومان
آموزش صفر تا صد طراحی ساختمانهای مسکونی
پلان، نما، طراحی داخلی، سازه، تأسیسات و…
آموزش تمام ضوابط و مقررات ملی
آموزش کاربردی و پروژهمحور ویژه بازارکار
دسترسی مادامالعمر + پشتیبانی حرفهای

سلام من رشته دانشگاهی ام مدیریت بود ولی از اول علاقم معماری بوده و متاسفانه نتونستم آمورش تئوری و عملی اونو ب وقتش ببینم الان دوره ی مکس شرکت کردم و همزمان کارآموزی اجرا و ساخت و ساز میرم در یک شرکت معماری و در اجرا حضور دارم نه نقشه ها رو میشناسم هنوز نه اسم و اصطلاحات رو دنبال همچنین دوره ای بودم ک به سمت مکس کشیده شدم به صورت پروژه محور دارن باهامون کار مکنن نظر شما چیه منم میتونم یک معمار باشم ک روم حساب باز کنن ؟اعتماد ب نفس کسی ک معماری خونده از همکارانم خیلی زیاد تره و روم نمیشه بگم من معماری نخوندم مرسی ک راهنمایی میکنید
سلام. وقتبخیر؛ قبل از هر چیز بابت علاقه شما به طراحی معماری و اینکه تصمیم دارید این موضوع را به شکل حرفهای و از پایه یاد بگیرید، تبریک میگویم. تمام چیزهایی که برای ورود به به بازار کار طراحی معماری در ایران و طراحی پلان های اجرایی ساختمانهای مسکونی نیاز دارید در این دوره به شما آموزش داده میشود. اگر با اصطلاحات، مفاهیم اولیه و مبانی طراحی، ضوابط و مقررات و… آشنایی ندارید، اصلا نگران نباشید. در این دوره علاوه بر ضوابط و مقررات ساختمان، با اصول و مفاهیم پایه معماری که بسیار مهم و مبنای طراحی معماری هستند، بهشکل کامل آشنا خواهید شد. برای شرکت در دوره مسترکلاس معماری توانایی کارکردن با اتوکد دوبعدی کافی است. اگر به شکل کامل به اتوکد مسلط نیستید، توصیه میکنم حتما برای یادگیری این نرمافزار هم وقت اختصاص دهید.
سلام.این آموزش به صورت دانلودی هست یا به صورت لایسنس روی سیستم ارئه می شود؟
سلام. این دوره به صورت محافظت شده روی پلیر اسپات پلیر ارائه می شود و همزمان قابل مشاهده و استفاده روی کامپیوتر یا لپتاپ و موبایل اندرویدی شما هست. البته چنانچه بعدا کامپیوتر یا لپتاپتان را عوض کنید، لایسنس جدید به شما داده می شود تا برای همیشه بتوانید به جلسات و آپدیتهای بعدی دوره مسترکلاس طراحی معماری دسترسی داشته باشید.
درود بر شما استاد راد عزیز. بنده با لطف شما تونستم در این دوره ثبت نام کنم واقعا ازتون ممنونم . انصافا شما باعث شدین کلی به آینده امیدوار بشم.خدا حفظتون کنه انشالله.
سلام ممنون ازمطالب سايت من دوره مسترکلاس معماری رو تهيه كردم وخيلي برام كاربردی بود. همه قسمتها رو چند بار دیدم و به دوستام هم گفتم حتما این دوره رو تهیه کنند. فقط ببخشید استاد می خواستم ببينم چجوری میتونم آپدیت های جدید دوره رو دریافت کنم. ممنون
سلام. بسیار خوشحالیم که این دوره برای شما و سایر دوستان مفید بوده است. تمام آپدیتها به صورت خودکار در پنل کاربری شما و سایر افرادی که این دوره را تهیه کردهاند قرار میگیرد و برای همیشه به مطالب دوره و تمام آپدیتهای آن دسترسی خواهید داشت.
موفق باشید؛
سلام. از مفید بودن دوره با توجه به اینکه در دوره های دیگر شما شرکت داشتم ،شک ندارم و انشااله طی چند روز آینده حتما این دوره رو تهیه میکنم. سربلند باشید
سلام روزتون بخیر میخواستم بدونم شیوه ی تدریس شما به چه صورته ؟ صرفاً بصورت تئوری مطالب رو آموزش میدید یا مباحث رو به همراه ترسیم پلان و دیاگرام و … آموزش میدید؟
سلام. آموزش تئوری در طراحی معماری ارزش چندانی ندارد. از طرفی وقت و هزینهای که برای این دوره میپردازید برای ما بسیار مهم و ارزشمند هست، بنابراین نه تنها در این دوره، بلکه در هیچ کدام از دورههای معماری سایت رادآرشیتکت، هرگز به آموزش مطالب تئوری و بیارزش نمیپردازیم. تمام تلاش ما این هست که آموزشهای معماری را به شکل کاملا کاربردی و به همراه ترفندها و نکات اجرایی که حاصل سالها تجربه و فعالیت اجرایی و حرفهای هست را به شما منتقل کنیم تا بتوانید بعد از شرکت در این دوره به طور حرفهای فعالیت و کسب درآمد کنید.
سلام استاد. من دوره را تهیه کردم. همونطور که انتظارش رو داشتم عالی و حرفه ای بود. سپاسگزارم.
سلام استاد. من از طرفدارهای پر و پاقرص سایت شما هستم. این دوره رو تهیه کردم و واقعا لذت بردم از این همه اطلاعات مفیدی که با زبان خیلی ساده در اختیارمون قرار دادید. فایل های اتوکد که به همراه این دوره بود هم خیلی خوب و عالی بود استاد. خیلی وقت بود دنبال یه همچین فایل کاملی میگشتم که بتونم ازش توی کارهام استفاده کنم. مطمئنم با آموزشهای شما روز به روز توی کارم پیشرفت بیشتری میکنم. بی صبرانه منتظر کلاسهای بعدی شما هستم استاد عزیز.
سلام استاد راد عزیز من از دوره ها تون استفاده کردم خیلی ممنونم از مطالبی که ارائه میدین و وقتی که برای تهیه این آموزش ها میذارین ، رشته ام عمران هست چند سالی فارغ التحصیل شدم ، اما علاقه شخصی زیادی به طراحی 2 بعدی و هم تری دی و.. رشته معماری دارم حتی قبل از دوران دانشگاه علاقه داشتم ، همیشه هم سعی میکنم در حال یادگیری باشم چند تا سوال داشتم خدمتتون دغدغه خودم اینه که با یادگیری شخصا بتونم طراحی های انجام بدم که هم زیبا باشن وهم فرق داشته باشن با یک پلان معمولی که هیچ زمانی برای طراحی گذاشته نشده باشه و فضاها احساس خوبی داشته باشن به اصطلاح قوطی نباشه و واقعا طراحی که یک معمار میتونه انجام بده که به جزییات و ابعاد فضاسازی و نور و جانمایی ها و طراحی داخلی … به طور خاص و ویژه توجه میکنه به همون شکل توجه کنم و طراحی کنم ، که فرد وقتی ساکن میشه احساس راحتی داشته باشه این دوره می تونه این کمک رو کنه و این دغدغه رو برطرف کنه و دید طراحی مون رو عوض کنه که خشک و به روح نباشن و تغییر و خلاقیت رو در طراحی های خودم ببینم. عذر میخوام مطالب طولانی شدن ممنونم از سایت و آموزش های خوبتون
سلام. وقتبخیر؛ یکی از اهداف اصلی این دوره دقیقا همین است که شما در پایان دوره به یک معمار حرفهای تبدیل بشوید و بتوانید طراحیهای حرفهای و متفاوت بادیگران ارائه کنید. نکته بسیار مهمی که در این دوره خیلی روی آن تاکید خواهیم کرد، توجه به جزئیات طراحی پلان و طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی است. چون فقط زمانی میتوانید یک طراح حرفهای شوید که همزمان با طراحی پلان، به موضوعات مهم دیگر مثل سازه و تاسیسات، نما، طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی و چیدمان منزل هم فکر کنید. موفق باشید؛
سلام استاد وقتتون بخیر قطعا این دوره مثل دوره های که قبلا تهیه کردم عالی هستش شکی ندارم ولی تنها مشکل من بحث مالی هستش که متاسفانه الان برام مقدور نیست تهیه کنم ولی در اولین فرصت ممکن حتما منم در این دوره شرکت میکنم. ممنون از شما استاد عزیز