مَسترکلاس طراحی معماری
مَسترکلاس طراحی معماری
امتیاز 4.91 از 5 امتیاز 44 مشتری
۱۹,۹۰۰,۰۰۰ تومان
آموزش صفر تا صد طراحی ساختمانهای مسکونی
پلان، نما، طراحی داخلی، سازه، تأسیسات و…
آموزش تمام ضوابط و مقررات ملی
آموزش کاربردی و پروژهمحور ویژه بازارکار
دسترسی مادامالعمر + پشتیبانی حرفهای

تدریس شون بی نظیر ،خوانا وقابل درک هستش جناب آقای مهندس راد ،لطفا میشه تخفیف بزارین در مستر کلاستون
سلام با تشکر از شما اقای مهندس کاش تخفیغ روی دوره ی مستر انجام میدادید
سلام. وقتبخیر؛
گاهی تخفیف روی دورهها داریم که از طریق ایمیل به اعضای سایت اطلاعرسانی میشه. لطفا از طریق تلگرام یا واتساپ به شماره پشتیبانی 09902201961 پیام بدید تا همکاران در مورد تخفیفها راهنماییتان کنند.
موفق باشید.
سلام
کلاس به چه صورت است امکان دارد بعداً فیلم های آموزشی را نگاه کنیم ؟
متشکرم
سلام. جلسات در حساب کاربری شما در پلیر مخصوص دوره قرار میگیرد و همیشه به جلسات و آپدیتهای دوره دسترسی خواهید داشت. هم روی موبایل و هم روی کامپیوتر و لپتاپ هم میتوانید از دوره استفاده کنید. این دوره دارای پشتیبانی هست و هر زمان سوالی داشتید میتوانید از پشتیبانهای دوره بپرسید تا راهنماییتان کنند.
چنانچه برای شرکت در این دوره نیاز به مشورت دارید میتوانید با ما تماس بگیرید و یا از طریق واتساپ و تلگرام با پشتیبانهای دوره در ارتباط باشید.
موفق باشید؛
باسلام.وقت بخیر.
یه سول داشتم؟اینکه آیا چیزی که شما تدریس میکنید،برای آ مون طراحی معماری بدرد بخور هست یا نه؟؟
چون ضوابط آزمون طراحی معماری با ضوابط شهرداری یه سری تفاوت ها داره.و اینکه آزمون طراحی بد دست کا میشه.
با توجه به توضیحات شما،من حدس زدم کا شما با اتوکد کا میکنید.درسته؟؟
سلام. همونطور که اشاره کردید، طراحی کردن ساختمانها و پروژههای واقعی و اجرایی با طراحی برای قبولی در آزمون نظاممهندسی متفاوت هست. تمرکز دوره مَسترکلاس طراحی معماری روی طراحی پروژههای واقعی و اجرایی هست. طوری که در بعد از مشاهده این دوره میتونید یک ساختمان و پروژه اجرایی رو از ابتدا تا انتها بهصورت خیلی حرفهای طراحی کنید. برای قبولی و موفقیت در آزمون نظاممهندسی باید پکیج آمادگی آزمون طراحی معماری نظاممهندسی رو از سایت تهیه کنید.
موفق باشید؛
سلام آقای مهندس. من دوره مسترکلاس معماری رو یک ماه پیش از سایت شما خریدم. واقعا دستتون درد نکنه. من فوق لیسانس معماری هستم. دو سال هم هست که دارم تو یک شرکت کار میکنم. ولی تازه بعد از دوره شما فهمیدم معماری یعنی چی. هفته پیش یکی از پروژه های شرکت رو دادن به من طراحی کردم. مدیرمون اینقدر خوشش اومد که هم حقوقمو زیاد کرد هم قرار شد از این به بعد پروژه های دیگه رو هم بهم بده. من این موفقیتمو مدیون شما هستم. انشااله همیشه سلامت باشین.
باسلام خدمت مهندس عزیز .از زمانی که من آموزشها شما رو مطالعه کردم و دارم ادامه میدم .هم خوشحالم که به یک اطلاعات بارزش دست پیدا کردم و هم متاسفم که هر چی چشم به ساختمانهای شهر میندازم پر از ایراد میبینم ای کاش طراحان احساس مسئولیتشان بیشتر بشه .از شما ممنونم که تمام تحربیاتتونو با خلوص در اختیار مون گذاشتین
با سلام عرض ادب و احترام خدمت استاد بزرگوار با اینکه امروز مسترکلاس واتوکد تهیه کردم و در حد دوقسمت از کلاس ها را دیدم واقعاً دلگرم شدم ب درس خواندن طوری هست که بچه هام هم میخندن میگن که مامانمو چ شوقی ب درس پیدا کرده واقعا مطالب ک استاد میگن ن درکلاس درس یا حتی دانشگاه هم ندیدم ب ماآموزش بدن واقعا دلسوزانه همه ی مطالب رابیان میکنندازاینجا از شما استاد بزرگوار تشکر و قدردانی میکنم بسیار سپاسگزارم ،??????
سلام خانم علی رحمی عزیز؛
از لطف و محبت شما ممنونم. بسیار خوشحالیم که دوره مَسترکلاس معماری برای شما مفید و کاربردی بوده است. مطالب این دوره را بسیار جدی بگیرید و سعی کنید با انجام تمرینات طراحی پلان روزبهروز پیشرفت بیشتری داشته باشید.
با اختلاف بهترین دوره طراحی پلان در ایران هست. واقعا باید دست مریزاد گفت به آقای مهندس راد و تیم حرفه ایشون. بسیار لذت بردم از نحوه تدریس بی نظیرتون. خدا خیرتون بده
سلام آقای مهندس خدا قوت. رشته من عمران هست ولی به دلیل علاقه ای که به طراحی پلان داشتم قبلا دوره های معماری زیادی رو شرکت کردم تا طراحی پلان رو یاد بگیرم. هیچکدومشون چیزی بهم یاد نداد. وقتی دوره شما رو خریدم تازه فهمیدم معماری و طراحی پلان یعنی چی. تازه فهمیدم استاد خوب یعنی چی. خیلی ازتون ممنونم که این همه تجربیاتتون رو با بیان شیوا در اختیارمون میزارید. آدم کیف میکنه. باز هم ازتون ممنونم. شما بی نظیرین